Ledningsgruppen

Idén till PampCon kom till då några av oss besökte ett svenskt spelkonvent under våren 2012. Drömmen om ett eget konvent väcktes, och när sommaren gått och intresset inte svalnat så tog dessa personer tag i saken och PampCons första planeringsgrupp startades. Sedan dess har PampCon slagit sig ihop med rollspelsföreningen Eloria och PampArr, PampCons arrangörer, träffas en gång i månaden för att diskutera projektet och föra planeringen vidare.

PampArr består av följande ansvarsposter

General/Receptionsansvarig: Tina Backström
Den som styr och ställer och ser till att allt blir gjort samt innehar all information om konventet.

Ekonomi: Minna Joki
Den som ser till att pengarna räcker till och att allt går rätt till bland siffrorna.

Arragemang/Försäljning: Annette Sjöskog
Den som dirigerar programmet och butikerna på konventet.

Grill/Kiosk: Jan Granlund
Den som ser till att vi får mat och annat gott i magen under konventet.

Attackstädare/Dekor: Sonja Ahonen
Den som ansvarar för att det är rent och snyggt på konventet.

Logistik/Säkerhet/Teknik/Mattaxi: Tobias Backström
Den med flest bokstäver på körkortet som ser till att allt finns på plats, att vi är säkra samt att tekniken fungerar.

Rekrytering: Maria Blomqvist
Den som organiserar våra volontärer.

Marknadsföring: Linn Wilhelmsson
Den som ser till att vi syns innan, under och efter konventet.